„208” po korekcie

Peugeot 208 GT Line 01
REKLAMA

Peugeot 208 miał swoją premierę przed trzema laty, teraz francuski koncern zdecydował się na zmiany modernizacyjne. M.in. lekko przeprojektowano przednią część nadwozia, z tyłu pojawiły się światła z diodami LED, dodano metalizowany kolor nadwozia Orange Power i kolejne wzory alufelg 15/16/17 cali. W przypadku technologii auto zostało wyposażone w system automatycznego hamowania w ruchu miejskim Active City Brake, kamerę cofania Park Assist czy układ Mirror Screen – pozwalający na wyświetlenie obrazu ze smartfona bezpośrednio na ekranie dotykowym auta.
Technologia Active City Brake pozwala uniknąć zderzenia lub ograniczyć jego skutki podczas jazdy po mieście z prędkością poniżej 30 km/h, jeśli kierowca w sytuacji zagrożenia wypadkiem nie podejmie stosownych działań – laserowy czujnik umożliwia wykrywanie innych pojazdów stojących lub poruszających się w tym samym kierunku. Może on spowodować automatyczne zadziałanie układu hamulcowego z pełną siłą w celu uniknięcia kolizji lub ograniczenia jej skutków poprzez zmniejszenie prędkości w momencie zderzenia. W niektórych przypadkach Active City Brake może nawet spowodować automatyczne zatrzymanie samochodu, aby uniknąć zderzenia z pojazdem jadącym z przodu.
Zmodernizowany peugeot 208 otrzymał pakiet pięciu benzynowych silników o mocy od 68 do 208 KM, silniki Diesla 1.6 BlueHDi, które mogą zostać umieszczone w aucie, mają moc 75, 100 oraz 120 koni.
Producent informuje, iż w ekonomicznej wersji z silnikiem dieslowskim poziom spalania wynosi około 3 litrów na 100 km, silnik benzynowy z najlepszym wynikiem to około 4,5 l/100 km.

REKLAMA
REKLAMA

Ustaw powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Opinie w treści
Zobacz wszystkie komentarze