Ford Focus Sedan

0
102
Ford focus sedan
REKLAMA

W polskich salonach Forda nie była dotąd dostępna wersja modelu Focus z trójbryłowym nadwoziem typu sedan. Debiutuje jednak na naszym rynku, choć z dwuletnim opóźnieniem. Niestety, w przypadku sedana możliwości wyboru wersji są ograniczone.

Focus, będący jednym z popularniejszych samochodów kompaktowych na polskim rynku, nie był ostatnio oferowany w wersji sedan. Wynika to z faktu, iż w tym segmencie najlepiej sprzedają się hatchbacki, a zaraz po nich kombi. Mniej praktyczne, ale za to eleganckie sedany sprzedają się gorzej, choć są to czasem jak np. Renault Megane Grandcoupe najładniejsze wersje danego modelu.

REKLAMA

Sedany kompaktowe, jako namiastki limuzyn, doskonale sprzedają się na rynku chińskim czy tureckim, skąd po dwóch latach od rynkowego debiutu trafi do Polski Focus Sedan.

Auto występuje na naszym rynku w zdecydowanie mniejszej liczbie konfiguracji niż hatchback czy kombi. Tak więc Forda Focusa Sedan można kupić w trzech wersjach silnikowych 1.0 EcoBoost o mocy 100 i 125 KM, wyposażonych w sześciobiegową manualną skrzynię biegów oraz silnik 1.5 EcoBlue 150 KM, wyposażony w ośmiobiegową skrzynię automatyczną. Klienci będą mieli do wyboru tylko bazową odmianę Trend, wyposażoną m.in. w manualną klimatyzację, diodowe światła do jazdy dziennej, radioodtwarzacz z Bluetooth, system automatycznych świateł, elektrycznie sterowane szyby i kierownicę pokrytą skórą ekologiczną oraz trochę bogatszą Connected, która ma dodatkowo m.in. 16-calowe felgi aluminiowe, czujniki parkowania, kamerę cofania, asystenta pasa ruchu, LED-owe światła mijania oraz system multimedialny SYNC3 czy też indukcyjną ładowarkę do smartfona.

Ceny zaczynają się od poziomu 78 900 zł za wersję Trend z silnikiem 1.0 EcoBoost 100 KM, wersja Connected jest droższa o 10 000 zł.

REKLAMA

Ustaw powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments