Terenowa „limuzyna”

0
82
REKLAMA

Zwarta bryła auta ma krótkie zwisy, smukłe słupki dachowe, stromo nachyloną przednią szybę oraz długi, płaski dach. We wszystkich wersjach nowego GLK zastosowano ten sam typ zderzaków, klosze lamp kryją teraz światła do jazdy dziennej LED. Przednie lampy w modelach wyposażonych w Intelligent Light System (ILS) zaopatrzono w światłowody LED dla świateł pozycyjnych oraz zestaw indywidualnych diod LED dla kierunkowskazów.
Masywna osłona chłodnicy z dwiema srebrnymi listwami nawiązuje do najnowszych limuzyn Mercedes‑Benz.
Dodatkowo w ramach faceliftingu zaprojektowano nowe wzory obręczy o średnicy 17, 19 lub 20 cali, oferowane w kilku wariantach kolorystycznych. Po raz pierwszy dostępne są także aerodynamiczne obręcze o średnicy 17 cali.
We wnętrzu deska rozdzielcza została całkowicie przeprojektowana. Aluminiowe lub opcjonalne, drewniane okładziny biegną teraz przez całą szerokość kokpitu, a wzrok przyciągają wysmakowane detale, takie jak okrągłe otwory wentylacyjne w kolorze dymionego srebra. Nowe są również odcienie tapicerek i krój foteli, trójramienna kierownica oraz nastrojowe oświetlenie wykorzystujące światłowody LED.Mercedes-Benz-GLK 1
W wersjach z przekładnią 7G‑Tronic dźwignia zmiany biegów Direct Select została umieszczona przy kolumnie kierowniczej, a wolne miejsce pomiędzy przednimi fotelami zajął przykrywany żaluzją schowek otoczony chromowaną listwą.
Zmodernizowany GLK standardowo wyposażony jest w system Audio 20 CD, zawierający: 5,8‑calowy wyświetlacz TFT, odtwarzacz CD/MP3, interfejs USB, gniazdo AUX‑IN w podłokietniku, Bluetooth z funkcją zestawu głośnomówiącego i streamingu audio oraz klawiaturę telefoniczną. Lista opcji nowego GLK obejmuje systemy informacyjno‑rozrywkowe z dostępem do Internetu, wysokiej klasy nagłośnienie oraz złącze multimedialne dla pasażerów tylnych siedzeń.
Nad wysokim poziomem bezpieczeństwa czuwają systemy znane z klas E i S, takie jak opcjonalny asystent monitorujący zmęczenie kierowcy Attention Assist czy układ ochrony przed skutkami wypadku Pre‑Safe. Na życzenie montowany jest również system Active Parking Assist, umożliwiający w pełni automatyczne parkowanie lub opuszczanie miejsca parkingowego. Manewrowanie w zatłoczonych miejscach ułatwia kamera cofania lub kamera 360 stopni. Ta druga wykorzystuje obraz z czterech indywidualnych kamer i pozwala obserwować pozycję pojazdu i jego otoczenia z lotu ptaka, a także widok z przodu i z boku. Obrazy wyświetlane są na centralnym ekranie systemu Comand.

REKLAMA
REKLAMA

Dodaj komentarz

  Ustaw powiadomienia  
Powiadom o