Toyota Corolla Trek

0
133
REKLAMA

Toyota Corolla Trek debiutowała na salonie samochodowym w Genewie. Teraz edycja specjalna modelu Corolla TS Kombi, utrzymana w modnym stylu uterenowionego kombi, wchodzi na rynek.

REKLAMA

Toyota Corolla Trek została zaprezentowana na salonie samochodowym w Genewie w 2019 roku. Trek to edycja specjalna nowego modelu Corolla TS Kombi, utrzymana w popularnym ostatnimi laty stylu uterenowionego kombi.
Corollę Trek cechuje głównie podwyższone zawieszenie, wygląd zewnętrzny zmieniono podobnie jak ma to miejsce w uterenowionych wersjach innych samochodów kompaktowych. Widoczne są osłony nadkoli z czarnego plastiku, masywne zderzaki.
Wersja ta powstała z myślą o tych, którzy cenią aktywny styl życia. Nie mamy tu jednak do czynienia z wersją terenową, bowiem do standardowego prześwitu wynoszącego tylko 13,5 centymetra dodano zaledwie 20 milimetrów, co nie pozwala na wiele.
Pakiet stylistyczny Trek obejmuje także przyciemniane tylne szyby, światła przeciwmgielne i przednie światła Bi-LED, listwy boczne w dolnej części nadwozia, osłony podwozia z przodu i z tyłu oraz efektowne, specjalnie opracowane dla tego modelu, 17-calowe felgi aluminiowe.
We wnętrzu wersję Trek wyróżniają specjalne dwukolorowe obicia foteli oraz imitujące drewno elementy dekoracyjne, zaś na progach drzwi i na klapie bagażnika jest widoczne logo Trek.
Nowa Corolla Trek już w standardzie jest dobrze wyposażona. Siedmiocalowy kolorowy wyświetlacz TFT między zegarami, 8-calowy ekran dotykowy systemu multimedialnego i najnowsza, druga generacja pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense to najważniejsze elementy wyposażenia.
Safety Sense drugiej generacji zawiera: układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia z systemem wykrywania pieszych i rowerzystów, system automatycznego powiadamiania ratunkowego, automatyczne światła drogowe, układ rozpoznawania znaków drogowych, system wykrywania zmęczenia kierowcy oraz układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu z funkcją powrotu na zadany tor jazdy dla wersji z konwencjonalnym silnikiem lub asystenta utrzymania pasa ruchu dla wersji hybrydowej.
Uterenowiona odmiana Corolli będzie dostępna z jednym z dwóch napędów hybrydowych. Pierwszy z silnikiem benzynowym 1,8 litra o mocy 122 KM, a drugi z jednostką o pojemności 2,0 litra i mocy 184 KM. Nie możemy liczyć tu na napęd na cztery koła, co poza nie najwyższym prześwitem powoduje, że trudno nazwać Corollę Trek autem terenowym.

REKLAMA

Dodaj komentarz

  Ustaw powiadomienia  
Powiadom o