Toyota Corolla Trek debiutowała na salonie samochodowym w Genewie. Teraz edycja specjalna modelu Corolla TS Kombi, utrzymana w modnym stylu uterenowionego kombi, wchodzi na rynek.
Toyota Corolla Trek została zaprezentowana na salonie samochodowym w Genewie w 2019 roku. Trek to edycja specjalna nowego modelu Corolla TS Kombi, utrzymana w popularnym ostatnimi laty stylu uterenowionego kombi.
Corollę Trek cechuje głównie podwyższone zawieszenie, wygląd zewnętrzny zmieniono podobnie jak ma to miejsce w uterenowionych wersjach innych samochodów kompaktowych. Widoczne są osłony nadkoli z czarnego plastiku, masywne zderzaki.
Wersja ta powstała z myślą o tych, którzy cenią aktywny styl życia. Nie mamy tu jednak do czynienia z wersją terenową, bowiem do standardowego prześwitu wynoszącego tylko 13,5 centymetra dodano zaledwie 20 milimetrów, co nie pozwala na wiele.
Pakiet stylistyczny Trek obejmuje także przyciemniane tylne szyby, światła przeciwmgielne i przednie światła Bi-LED, listwy boczne w dolnej części nadwozia, osłony podwozia z przodu i z tyłu oraz efektowne, specjalnie opracowane dla tego modelu, 17-calowe felgi aluminiowe.
We wnętrzu wersję Trek wyróżniają specjalne dwukolorowe obicia foteli oraz imitujące drewno elementy dekoracyjne, zaś na progach drzwi i na klapie bagażnika jest widoczne logo Trek.
Nowa Corolla Trek już w standardzie jest dobrze wyposażona. Siedmiocalowy kolorowy wyświetlacz TFT między zegarami, 8-calowy ekran dotykowy systemu multimedialnego i najnowsza, druga generacja pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense to najważniejsze elementy wyposażenia.
Safety Sense drugiej generacji zawiera: układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia z systemem wykrywania pieszych i rowerzystów, system automatycznego powiadamiania ratunkowego, automatyczne światła drogowe, układ rozpoznawania znaków drogowych, system wykrywania zmęczenia kierowcy oraz układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu z funkcją powrotu na zadany tor jazdy dla wersji z konwencjonalnym silnikiem lub asystenta utrzymania pasa ruchu dla wersji hybrydowej.
Uterenowiona odmiana Corolli będzie dostępna z jednym z dwóch napędów hybrydowych. Pierwszy z silnikiem benzynowym 1,8 litra o mocy 122 KM, a drugi z jednostką o pojemności 2,0 litra i mocy 184 KM. Nie możemy liczyć tu na napęd na cztery koła, co poza nie najwyższym prześwitem powoduje, że trudno nazwać Corollę Trek autem terenowym.
Dodaj komentarz