Poczta Polska wprowadza zmiany w świadczeniu usług

0
476
fot. Dawid Drwal

Poczta Polska dostosowuje się do ograniczeń związanych z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego. Od wczoraj, w związku z zawieszeniem transportu lotniczego, placówki pocztowe wstrzymują przyjęcia przesyłek do innych krajów.

Największe zmiany w funkcjonowaniu placówek Poczty Polskiej odczują osoby, które oczekują na przesyłkę zza granicy, gdyż wstrzymane zostały przyjęcia takich listów i paczek. Ze względów bezpieczeństwa klientów i pracowników placówek pocztowych, wprowadzono m.in. następujące zmiany:
– godziny pracy placówek w dni robocze ulegają skróceniu do 6 godzin, przy czym w wybrane dni placówka będzie czynna w godz. 14-20 lub zamiennie przez trzy godziny w sobotę, także pozostałe placówki czynne dotychczas w soboty będą obsługiwać klientów przez trzy godziny – szczegółowe informacje o czasie pracy można sprawdzić na www.poczta-polska.pl,
– praca placówek całodobowych zostaje skrócona, placówki te będą czynne przez 7 dni w tygodniu od godz. 8.00 do 20.00,
– punkty obsługi klienta w galeriach handlowych będą nieczynne.
Co istotne, Poczta Polska nie zmienia zasad wypłaty przekazów rentowo – emerytalnych. Dla osób objętych kwarantanną, a pobierających takie świadczenia, zostaną wdrożone szczególne procedury.
Dodajmy, że zarówno w placówkach pocztowych, jak i w każdym innym miejscu, należy zachowywać bezpieczną odległość min. 1,5 metra od innych osób, a także stosować się do poleceń wydawanych przez pracowników danego obiektu.

Dodaj komentarz

  Ustaw powiadomienia  
Powiadom o