REKLAMA

Dwie największe grupy rowerowe z Tarnowa stawiają na górskie rajdy. Już w najbliższą sobotę miłośnicy jednośladów organizują wyprawę w Beskid Niski.

8 sierpnia członkowie Klubu Turystyki Rowerowej Sokół Tarnów zapraszają na wspólny wyjazd rowerowy pod hasłem „Gorlice i okolice – rowerami z Sokołami”
– Udajemy się do Gorlic samochodami, startujemy spod hotelu Tarnovia o godz. 7.30. Po przyjeździe na miejsce dalej jedziemy na rowerach. Z uwagi na nasze ograniczone możliwości pomocy w transporcie sprzętu, dojazd do Gorlic musi odbyć się we własnym zakresie. Zachęcamy do wspólnego wyjazdu – czytamy na stronie tarnowskich „Sokołów”.

REKLAMA

W miniony weekend grupa rowerowa Bikers Tarnów na jednośladach zwiedziła Szczawnicę, Czerwony Klasztor, Niedzicę i Krościenko nad Dunajcem.
– Pogoda była wyśmienita. Początek trasy prowadził wzdłuż Dunajca przez Pieniński Park Narodowy. Pierwszy przystanek został zorganizowany przy Czerwonym Klasztorze. Dalej udaliśmy się pod zamek w Niedzicy, a następnie nad Jezioro Czorsztyńskie, gdzie rozpaliliśmy ognisko. W Krościenku przesiedliśmy się do samochodów i udaliśmy się w powrotną podróż do Tarnowa – relacjonują uczestnicy rajdu.

Zachęcamy do obejrzenia poniższej galerii zdjęć z niedzielnego wydarzenia.