Laguna po zmianach

0
92
laguna-po-zmianach
REKLAMA

System 4Control, dopracowany przez Renault Sport Technologies, jest oferowany w ramach wyposażenia seryjnego w renault laguna coupe GT (opcjonalnie w wersji Monaco GP). Poza łatwością prowadzenia, godną samochodów miejskich (promień skrętu kół jak w renault clio), system oferuje zwiększoną stabilność oraz trzymanie się drogi charakterystyczne dla aut sportowych, ale równocześnie zapewnia nieporównywalne bezpieczeństwo (sytuacje mijania przy odmowie pierwszeństwa przejazdu, hamowanie w warunkach niesymetrycznych na śliskim podłożu, optymalizacja regulacji ESC).
Pozostając przy wyglądzie zewnętrznym, lakier Biała Perła, który przyczynił się do sukcesu limitowanej serii Monaco GP, jest obecnie możliwy do zamówienia dla wersji GT. Oferta dwubarwna z dachem w kolorze Czarnej Perły również została rozszerzona na wersję GT w połączeniu z wszelkimi dostępnymi lakierami metalizowanymi.
Laguna coupe może być wyposażona w następujące silniki: 2.0 T 205 – jednostka benzynowa, 2.0 dCi z 3 poziomami mocy: 150, 175 (z automatyczną skrzynią biegów) i 180 KM – jednostki Diesla.
Wszystkie silniki Diesla dostępne są z filtrem cząstek stałych DPF/FAP i przestrzegają normy emisji spalin Euro 5. Oferowane są z manualną lub automatyczną, 6‑stopniową skrzynią biegów.
Coupe jest dostępna z 2.0 dCi 150 z układem Energy Smart Management (ESM). Z takim wyposażeniem technologicznym silnik emituje jedynie 126 g CO2/km, czyli o 7% mniej niż poprzednia wersja. Wersje 175 i 180 KM również odnotowują spadek emisji spalin, pierwsza o 9, druga o 6 gramów, a to dzięki wprowadzeniu układu ESM.

REKLAMA
REKLAMA

Dodaj komentarz

  Ustaw powiadomienia  
Powiadom o