Peugeot e-2008 wyceniony

Peugeot-e-2008

W polskich salonach Peugeota można już składać zamówienia na elektrycznego crossovera e-2008. Bazujący na rozwiązaniach miejskiego modelu e-208, jest jednak od niego znacząco droższy. Za bazową wersję musimy zapłacić ponad 145 tys. zł.

Peugeot e-2008 stylistycznie nie różni się znacząco od spalinowej wersji, a do jego napędu zastosowano ten sam układ elektryczny, co w Peugeocie e-208 czy DS3 Crossback E-Tense.
Układ ten ma silnik o mocy 136 KM i akumulator o pojemności 50 kWh. Peugeot deklaruje, że zasięg pojazdu mierzony w normie WLTP wynosi 310 km. Akumulatory mogą być ładowane z maksymalną mocą 100 kW. Przy korzystaniu z ładowarki o takiej mocy akumulator zostanie naładowany w 40–45 minut.
Elektryczny Peugeot e-2008 dostępny jest w czterech wariantach wyposażenia. Cennik otwiera bazowa odmiana Active, następnie mamy bogatszą Allure oraz usportowione wizualnie GT Line oraz GT.
Podstawowy wariant Active ma na wyposażeniu automatyczną klimatyzację, system multimedialny z 7-calowym ekranem, czujniki parkowania z tyłu, tempomat i reflektory EcoLED. Jego cena zaczyna się od 145 200 zł. Bogatsza wersja Allure ma dodatkowo kamerę cofania, cyfrowy kokpit 3D i składane lusterka, kosztuje minimum 151 200 zł.
Od poziomu 157 700 zł startuje wersja GT Line, która na pokładzie ma sportowe fotele, pełne reflektory LED, czarne ozdobne wstawki nadwozia i przednie czujniki parkowania.
Najdroższy wariant GT to już wydatek w wysokości 167 700 zł. W najlepiej wyposażonej wersji e-2008 znajdziemy 18-calowe felgi, tapicerkę z Alcantary, podgrzewane fotele, system multimedialny z 10-calowym ekranem i nawigacją oraz pakiet systemów wspomagających kierowcę.
Samochód ten na tę chwilę nie ma zbyt wielu konkurentów. To głównie koreańskie auta, takie jak Hyundai Kona Electri, którego cena startuje od 152 900 zł, Kia e-Niro za minimum 146 990 zł, czy też Kia e-Soul z ceną od 139 990 zł.

Dodaj komentarz

  Ustaw powiadomienia  
Powiadom o